Tuesday, September 1, 2009

Replacement - so4 door handle, fender splash sheild

Salam dan Selamat Berpuasa.

Nak update brg tambahan dkt kete aku, bukan tambahan sebenarnye cuma replacement (penukaran). aku punye door handle patah . cemane leh patah erk? ntahla... tgk gambar bwh

see that?

selepas byk kali dok gam lepas tu patah balik, gam lg patah balik. aku naik fedap. carik brg dkt kluang kemain susah especially brg honda. apa la nasib. sempena hari aku cuti rehat dirumah nie aku pun p la runner brg honda nie kt kedai halfcut man lee, ampang. u know what? ada!

*aku beli rm50 satu untuk door handle nie, sebenarnye aku leh dpt rm30 je tp kena g ke klang. so, nak jimat cost minyak dan tol dan masa dan aku malas sebenarnya. pejam mata je la.

nie gambar lepas spray warna putih

belakang

depan, suci mulus..

nie lak mudguard splash shield left right so4. memang aku mencarik pun sebab aku punye dia tak pasang balik lepas masuk fender 99 spec dan cat. dia punye clip pun br order. esok br dpt. lepas tu pasang yey! hehe

total cost :-
door handle - rm50
mudguard splash sheild (kiri-kanan) - rm110
cat putih - rm30
clip mudguard - 1pcs (rm1.50) x 20 = rm30
total - rm220

No comments: